این نوع بازاریابی دیجیتال متمرکز بر دستیابی به مخاطبان هدف شما از طریق تلفن هوشمند یا رایانه لوحی آنها است. بازاریابی موبایل از طریق پیام های متنی ، رسانه های اجتماعی ، وب سایت ها ، ایمیل و برنامه های تلفن همراه به افراد می رسد. بازاریابان می توانند پیشنهادات یا محتوای ویژه را با توجه به موقعیت جغرافیایی یا زمان ، مانند زمانی که مشتری به فروشگاه می رود یا وارد رویدادی می شود ، متناسب کنند.

ادامه مطلب

بازاریابی موبایلی

، ,های ,بازاریابی ,طریق ,تلفن ,توجه ,از طریق ,توجه به ,با توجه ,را با ,به موقعیت

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


Gary's game selena-cods 105995677 مطالب اینترنتی سرور مجازی بورس مطالب اینترنتی علم روز مطالب اینترنتی پزشکی 1 skinvoolerr