این نوع بازاریابی دیجیتال متمرکز بر دستیابی به مخاطبان هدف شما از طریق تلفن هوشمند یا رایانه لوحی آنها است. بازاریابی موبایل از طریق پیام های متنی ، رسانه های اجتماعی ، وب سایت ها ، ایمیل و برنامه های تلفن همراه به افراد می رسد. بازاریابان می توانند پیشنهادات یا محتوای ویژه را با توجه به موقعیت جغرافیایی یا زمان ، مانند زمانی که مشتری به فروشگاه می رود یا وارد رویدادی می شود ، متناسب کنند.

ادامه مطلب

بازاریابی موبایلی

، ,های ,بازاریابی ,طریق ,تلفن ,توجه ,از طریق ,توجه به ,با توجه ,را با ,به موقعیت

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


Lisa's life worldssites King Programer اخبار روز ایران و جهان آموزش تعمیرات موبایل | نمایندگی تعمیرات موبایل و لپ تاپ مطالب اینترنتی فايرديتا Heather's receptions باربری میرداماد باگیم