این نوع بازاریابی دیجیتال متمرکز بر دستیابی به مخاطبان هدف شما از طریق تلفن هوشمند یا رایانه لوحی آنها است. بازاریابی موبایل از طریق پیام های متنی ، رسانه های اجتماعی ، وب سایت ها ، ایمیل و برنامه های تلفن همراه به افراد می رسد. بازاریابان می توانند پیشنهادات یا محتوای ویژه را با توجه به موقعیت جغرافیایی یا زمان ، مانند زمانی که مشتری به فروشگاه می رود یا وارد رویدادی می شود ، متناسب کنند.

ادامه مطلب

بازاریابی موبایلی

، ,های ,بازاریابی ,طریق ,تلفن ,توجه ,از طریق ,توجه به ,با توجه ,را با ,به موقعیت

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


گیسوی خیس بلاگی برای یو فایل مطالب اینترنتی postcn گربه اتوماتیک طراحي و بهينه سازي سايت مجله فرهنگی،تکنولوژی، کسب و کار و خبر هیئت مذهبی خادمان اهل بیت (ع)شهر مجن، تیم امنیتی هایجک مقالات تعميراتي
دزدگ